FÖRÄNDRAS JAG ALDRIG?!

Jag, på dagis
På julfesten igår anordnades en trivsam tävling. Alla lämnade in en bild på sig själv från när man var liten. Man skulle helst bara vara ett par år gammal, max tio.

Sen fick alla gäster titta på bilderna och försöka lista ut vem som var vem. Hur svårt som helst! Men Charlie och jag fuskade, så vi vann ändå. Mohaha!

Men det märkliga var att alla, ALLA, visste vilket foto som var mitt. Bilden är inte den som ni ser här, utan en där jag är två eller tre år gammal och är typ ännu sötare än på bilden här ovan. Men, hörrni... Jag kan ju knappt själv se att det är jag, vare sig på bilden ovan eller på den som var med i tävlingen! Vad är det som är så avslöjande?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0