BIFFIG MIDDAG

IDAG TILLVERKADE ALLA I FAMILJEN SINA EGNA BIFFAR!

Mina egentillverkade biffar
Mina biffar var dom absolut godaste. Enligt mig i alla fall... Jag hade lök, ost och bacon i mitten. SMASK! Jag gav mina biffar 9 poäng av tio möjliga.

Charlies egentillverkade biff
Charlie tyckte att hans biffar var smarrigast. Han hade ost i själva smeten och en ganska riklig mängd peppar. Han gav sina biffar 9,5 poäng av tio möjliga.

Careninas egentillverkade biff
Carenina tyckte naturligtvis att hennes biffar var bäst! Dom smaksattes med dijonsenap och massor med pizzakrydda. Hon gav sina biffar tio poäng av tio möjliga.

Thomas egentillverkade biff.
Thomas föredrog sina kikärtsbiffar framför biffar gjorda av före detta levande varelser. Han gav sina biffar åtta poäng av tio möjliga. Vi andra var inte direkt avundsjuka på Thomas kreationer, men å andra sidan dreglade inte Thomas direkt när han tittade på våra underbara biffar...

Till biffarna serverades ett supernajsigt potatismos.


Kommentarer
Postat av: Agneta W

Jag tycker nog att biffar som byggs av lösgodisbitar är bäst. Möjligen såna biffar som består av chokladbitar, men inte för många för då blir man 'kräkig'.

Lycka till med nya bloggen.

2008-12-13 @ 22:09:04
Postat av: Börje

Det var riktigt biffiga biffar. Jag skulle vilja proväta alla sorterna! =)

2008-12-18 @ 13:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0