Teater, teater, teater

Mitt liv är fyllt av teater.

Och det är exakt så jag vill ha det.

Gymnasiemusikalen DOMINO repeteras och har premiär nästa vecka. Teater Orkas drama SKULD och MÄNNISKOR har premiär den 18 november. Mina två teatergrupper på DUD har uppspel 30 november och 7 december, parallellt med detta tränar de in mastodontföreställningen GAST som ska spelas upp i februari. Så får vi inte glömma bort musikallinjen som nöter in musikalen KVARSITTNING som spelas upp i december. Vad mer? Jo, forumteaterinspirerat uppspel i november när Katrineholms årskurs fyror får komma och se antimobbningpjäsen SÄG STOPP. Och varje fredag möter jag årskurstvåor som tränar in den lilla komedin ATT FÅNGA HUNDAR MED EN OST. Sen blir det lite STORSJUNG för alla ettor i Katrineholm inom kort också!

Har jag glömt nåt? Nä, jag tror detta är vintern jag befinner mig i och har framför mig! Jippi!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

omg

2011-10-21 @ 13:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0