PROJGALA

Min eftermiddag såg ut så här:

Morgan spelade med sitt band TUNGMJÖLK på PROJ-galan i Tallåsaualan. Och här ser vi TUNG-delen.


Johannes Annfält (också med i Tungmjölk) sjöng en otroligt bra låt om en borttappad smörgås.


Melker och Emma njöt av musiken.


Jag tror det var Morgan som skrivit den briljanta smörgåslåten.


Panterass kan vara Katrineholms skarpaste coverband. Så otroligt grymma!



Kristina Karlsson hade en dundermysig utstrålning.


Sen var det dags för Avarage Nerds. Superbra! Särskilt när bandet spelade en System of a down-låt. Tjohooo!!!


Patricia sjöng tillsammans med några tjejkompisar.


Kristina Issa avslutade PROJ-galan med sina egenkomponerade sånger.


Till sista låten blev det faktiskt spontandans på scenen! Så himla roligt!


Kristina gav sina dansare en applåd.


Efter galan tog jag en kort promenad. Då stötte jag på Hampus med mor och far.


Jag fotade mig vid ett träd. Min mössa är bäst! (Tack mamma)


Jag fotade min hand på ett träd.


Jag fotade en klase bär.

Sen gick jag hem!

Det var fler band som spelade på PROJ-galan. Men alla fastnade inte på bild...

Kommentarer
Postat av: Patricia

Jätte fina bilder! :)

2011-10-23 @ 19:36:08
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Tack så mickiii!!!

2011-10-24 @ 15:49:57
URL: http://wistbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0