SOMMARFEST PÅ ÖKNA SLOTT

Igår kväll var det sommarfest med jobbet på Ökna slott.


Temat var "flott", så alla hade klätt upp sig så fint, så fint!


En fantastisk miljö att vistas i. Sjuuukt fint!!!


Coco och jag!


Och så Coco och jag!


En del hamnade under bordet redan tidigt under kvällen...


Sen fick vi stoppa ner handen i en påse och i blindo ta varsitt paket, innehållandes en bok. Alla fick böcker som passade skrämmande bra! Faktiskt läskigt! Gissa vilken av dessa böcker som Coco lyckades få och vilken som jag fick.


Sen blev det en smula härlig underhållningen. Publiken lyssnade hänfört!


Och det är klart man lyssnar ordentligt när det är den här underbara trion som uppträder!


Trion fick naturligtvis långa applåder.


Cool lampa.


Finaste Liselott och Coco.


Vi dansade lite medeltida dans. Men en del fick inte nog av dans utan brast sedan ut i häftig flamenco.


Vackraste Lotta.


Vackraste Monica.


Vacrkaste Maja.


Vackraste Karin.


Vackraste Karin och Håkan.


Anna hjular i slottsträdgården.


Barnablickar.


Sen kom världens coolaste överraskning när kollegiet brast ut i en kärlekssång, för att fira årets par. Nämligen jag och Coco. WEEHOOO!!!


Så småningom var festen slut. Men Coco och jag stannade kvar och sov på slottet, själva. Innan vi gick och la oss tog vi en rundtur, mitt i natten, i mörkret... Läskigt. Mååånga gömmor finns det i ett stort slott.

TACK ALLA FÖR EN UNDERBAR FEST!!!


Kommentarer
Postat av: Annicka la sjuko

Så fina ni är!!! Speciellt du!!! Du har ju likadan klänning som jag hade på Cissies fest:)!!!

2011-06-15 @ 18:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0