bakiskur: rörelse, bilder och frisk luft

Igår var det fest. En mycket trevlig sådan, med god mat och roliga människor. Idag är jag en smula trött i mössan. Så som det kan bli efter ett kalas. Och då känner jag mig lite som en dålig människa, för jag vill alltid vara alert och vaken i både kropp och själ.

Men då gör man så här! Man äter en god frukost, dricker rikligt med vatten, duschar och sen tar man med sig kameran ut och ger sig iväg med cykeln. Det är världens bästa trick. Den friska luften, den lagom fysiska ansträngningen och jakten på de vackra bilderna lagar kropp och själ. POFF!


Me on the bike.


Så här fina grejer kan man se på en cykelfototur.

Kommentarer
Postat av: Monica

Fin bild men inte föremålet som ligger på fel plats.... Kram

2011-07-03 @ 16:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0