En vanliger dag

Idag:

Gick upp, inmundigade frukost till ett avsnitt 2 1/2 män.

Ämnade skriva två manus. Det ena blev färdigt. Det andra... Hm... Jag kom till: "Ridån är fördragen", sen bidde det inget mer. Får nog finslipa lite...

Pratade med min praktikants lärare. Ser fram emot att få en praktikant i fyra veckor. Weehooo!!!

Tittade på filmen Trolljägaren. Rätt bra norsk rulle. Spisade lite knäckemacka i filmsoffan.

Vilade.

Vek tvätt.

Annicka och jag bestämde att vi deltar i NOO-tävlingen på lördag. En 24-timmars filminspelningsgreja.

Dansade zumba. Svettigt, roligt och trångt.

Drabbades av en högst oväntad depp som näst intill gjorde mig orörlig. Why?!!

Ringde Charlie och tillfredsställde mitt modershjärta genom att höra sonens röst. Fiffigt Jenny.

Fixade systerdotter Malins födelsedagspresent. Hon ska firas på söndag.

Åkte till mamma och pappa där vi bestämde att vi tre plus Charlie ska åka och se Monty Pythonmusikalen Spamalot i Stockholm i december. Lånade också en bok skriven av Cecilia Helle.

Hem och beställde Spamalotbiljetter.

Dusch.

Middag. Lax och pommes. En riktig höjdare! Coco är bästa matfixaren!

House, Dexter och disk.

Nu blir det lite te och sen sova. Kanske att jag läser ett kapitel i boken jag lånade.

Jupps, det var dagen det. Slö. Rolig. Deppig. En vanlig 31 augusti?

Kommentarer
Postat av: Zurpuppa

Spamelot!!!!



Hmmm, skulle ju vara en jättebra försenad 40-årspresent... (hint, hint) ;)

2011-09-01 @ 11:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0