Vet inte om ni märkt...

Vet inte om ni märkt det, men våren är här! Jag tog mig en cykeltur i solen, och kameran fick följa med. Tur att kameran höll, ja, att den inte smälte alltså. Det är ju rätt varmt i solen. Enligt wikipedia är det 15.000.000 grader i självaste solkärnan, men på ytan är det bara 6.000 grader. Tur jag hade solglasögonen på.

Nej, nu har jag svamlat färdigt. Jag kanske fick solsting. Hi, hi... Jag visar lite bilder istället.


Fjärilar ska vara fria.


Cyklar ska vara fria.


Cyklar som får vara fria väntar snällt vid vägkanten när man tar en liten vandringstur.


Den här vägen är bäst att åka på under sommaren när risken inte är så stor att man får sladd på isen och kör ner i vattnet och inte kommer ut ur bilen. Så är det. Jag vet.


Träd och vatten ska vara fria.


Traktorer ska vara fria.


Och små kossor borde verkligen också få vara fria...
 

Cocos gamla hus.

Kommentarer
Postat av: pappsen

Härliga bilder!

2011-04-18 @ 17:55:54
Postat av: Therese

Fiiint :D

2011-04-18 @ 20:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0