Red dead redemption

Rubriken passar inte... Men jag tänkte skriva något fyndigt apropå mina röda grymma brillor som åter får sitta på min näsa. Men det enda som ploppade upp i huvudet vad Red dead redemption eftersom Andreas Wetell från MORD pratade om det spelet igår på teaterrepetitionen. Andreas fick ett Playstation 3 av sin fru i morgongåva när de gifte sig här i somras. "Det ångrar hon varje dag" berättade han igår.

Ja, ja! Min brillor var det!

Nu är dom alltså tillbaka. Stelopererade. Thomas tog fram hobbylimmet och showed no mercy! Så, det går inte att fälla ihop dom längre. Men huvudsaken är ju att de går att använda! Weehooo!!!



Tänkte här lägga upp en bild på mig, min frukostmacka och de röda brillorna. Men det är ju SÅ mycket roligare att lägga ut en bild från Joakim Langs galapremiär i torsdags!

Här har jag inte mina röda sköningar på näsan. Men som ni ser så är jag röd så det räcker i alla fall.

Mattias Winther som tog fotografiet lär inte glömma den här familjen trots att vi var 6 personer av cirka 200 besökare. Anledningen? Han trampade i en marschall precis när fotografiet togs så hela dojan och nederdelen av brallan blev helt steariniga. MOHAHA!!! The curse of the Andersson-Wistbacka-Sjöstrand-Hoinard-family!!!

JUST DET!

På tal om steloperationer så håller vi tummarna för pappa och hans nacke. Här är det inte hobbylim som gäller hoppas jag... Men inom snar framtid ska den trasiga nacken förhoppningsvis fixas ordentligt, äntligen.

BARA EN SAK TILL!!!

Kolla in fotot. Ser ni min son? När blev han så där gammal?!! NÄR?!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0