DAGEN IDAG

Idag har det varit söndag, hela dagen.

Den började med röstning!


Fortsatte med besök hos Bastian i Östra vingåker. Skulle hämta en dvd-skiva där. Men min bror var inte där... Så jag kunde inte hämta någon.

Men jag kunde passa på att säga hej till systerdotter Malin!

Jag åkte till El-giganten eftersom jag hörde att min bror fanns där.

Det fanns han. Så jag fick DVD-skivan!


Så då kunde jag och fem teaterelever (här ser ni tre av dom) spela in en anti-mobbningfilm på Kulturskolan!


Sen bar det av till MORD-repetition i Hälsogymmets gamla lokaler. Här ses Powerpuffpinglorna och Lars. Ljusansvariga!


Efter repet sjöng jag, Pia och Karin lite julsånger som ska vara med i årets julkalender på torget. Men jag glömde ta bild...

Sen kan jag bara inte låta bli att säga... Att klockan är nu 21:45 och SD har hittills fått så in i bomben massor med röster. Och jag förstår det inte!!! Vad är det med oss?!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0