Musjakt!

Essi, vår tiger, har precis fångat en mus. I skrivande stund är hon förmodligen fortfarande ute och leker med den. Och musen är med största sannolikhet fortfarande levande. För när jag följde efter Essi med kameran så visade hon inga tecken på att vilja ha ihjäl den kvickt. Näpp, här ska lekas!

Men nu har jag lämnat Essi och musen ifred. För det märktes att hon tyckte det var irriterande att vara förföljd av både kamera och kattkompisar...

"Mitt i naturen", släng dig i väggen. Kolla in detta:


Kommentarer
Postat av: Thomas

Åh så duktig hon är min lilla Essi... :D

2010-10-05 @ 10:49:15
Postat av: Emmelist

blääää :S

2010-10-05 @ 12:17:32
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Helle

Bra jägare. Men ja katter kan vara väldigt brutala med sin mat... Helt klart.

2010-10-09 @ 18:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0