MOTORCYKLAR OCH STJÄRNTÄVLING

Katrineholmsveckan pågår. Inget som engagerat mig särskilt mycket, förrän idag. Idag fick Charlie nämligen åka med sin pappa i den supercoola motorcykelkortegen. När jag njutit av detta arrangemang smet jag över till Stadsparken där vinnaren i "Starlight Sörmland" just korades. Här är foton från båda evenemangen:


Tomas Andersson och Charlie Andersson Wistbacka kommer upp ur Lövatunneln i Katrineholm.


Charlie vinkar där han sitter bakom sin coola pappa.


Ellinor Linder och Nibbe Johansson tittar på Motorcykelkortegen.


Charlie har fått ta av sig lite efter motorcykelturen. Det var varmt att åka berättade han.


Anton sitter och softar utanför Åhléns.


Elian har fått se sitt livs första motorcykelkortege tillsammans med mamma Ulrika.


Mårten, vinnaren i Starlight Sörmland.


Mårten, tillsammans med övriga finalister.


Susanne Ernrup kramar om Starlight Sörmlands finalkonferencier Mikael Mårtensson.


Tommy Engström njöt av Starlight Sörmland som hölls i Stadsparken.


Amanda och Isabella i Stadsparken. Isabella var med och tävlade.


Linus och Hampus i Stadsparken.


Rolig tjej som jag haft att göra med men som jag glömt namnet på... Hm... Vad kan det vara? Vet ni?


Carenina var i Stadsparken och lyssnade. Hennes favorit vann inte, men hon hade kul ändå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon dendära tjejen som du inte visste namnet på...hon heter karin !! ;)

2010-08-16 @ 19:31:49
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

KARIN!!! Aha!!! Karin, Karin, Karin!!! Då vet jag det. TACK!

2010-08-17 @ 14:32:21
URL: http://wistbacka.blogg.se/
Postat av: Lotting

Det är ju en av pernillornas flickor...oups pernillas flickor...just det det är faktiskt såå:)Karin...rätt så rätt:)

2010-08-27 @ 13:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0