Festivalmesar

Nu har sonen och jag varit på Skogsröjet för tredje året i rad. Det går inte annat än att älska denna supercharmiga rockfestival.

Nästa år kanske vi är redo att stanna lite längre. Vi kanske till och med campar, vem vet.

Än så länge är vi festivalmesar. Vi ligger i träning liksom. Första året såg vi kanske två band, sen åkte vi hem. Förra året var vi kvar i flera timmar, det var duktigt av oss.

I år hade festivalen blivit ett tvådagars-evenemang. Vi åkte dit en stund första dagen. Och andra dagen såg vi tre band, i ösregn.

Vi har alltså inte kommit så långt än att vi hänger oss helt åt festivalen. Nä, vi smyger liksom dit lite försiktigt, ser våra favoritband, sen åker vi hem...

Jag vet inte om det var att ta ett kliv bakåt i vår utveckling då vi i år lånade två campingstolar av min mamma och pappa. Men vaddå, det är ju jobbigt att stå hela tiden!!!

Hur som helst så var det supernajsigt. Vi har sett April Divine, Zombiekrig, Hardcore Superstar, Mustasch och Raubtier. Personligen gillade jag Raubtier bäst. Vilka sköna snubbar!!!

(Vad dumt att ordet "hänger" kan betyda två saker.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0