Snart har sköldpaddan det bra...

Dumma djuraffär som for med osanning kring vad vår sköldpadda behövde.

Det här akvariet är lagom stort (inte). Den här belysningen räcker (inte). Det här fodret är allt den behöver (inte).

Dumma djuraffär som for med osanning kring vad vår salamander behövde.

Den här salamandern passar perfekt tillsammans med er sköldpadda (inte). Den behöver bara äta röda mygglarver (inte). Doppvärmare är jättebra att ha till salamandern (INTE).

Dumma djuraffär som for med osanning kring vad våra möss behövde.

Dom här två hanarna kommer fungera jättebra tillsammans (inte). Det här fodret är allt dom behöver (inte).

Efter att ha lärt mig av mina många misstag så har jag blivit medlem på en sida på nätet som heter Zoonen. Där har jag fått veta allt jag behöver veta för att jag ska skapa en bättre miljö åt mina djur. Det jobbiga är att det är många på Zoonen som är väldigt trötta på alla naiva människor (som jag) som köper djur på djuraffär och inte vet tillräckligt för att kunna ta hand om sina djur. Så man får vara lite beredd på skäll... Men det är det värt. Huvudsaken är att man får den information man behöver!

Dumma, dumma djuraffär...

Kommentarer
Postat av: Joakim

Okej, det låter bra. Är inte det han som har skrivit Låt den rätte komma in? :) I och för sig har jag inte läst Låt den rätte komma in, men alla säger att den är jättebra, så då kan jag tänka mig att Pappersväggar är bra också! :)

2009-07-27 @ 17:36:45
URL: http://laang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0