VINCENT, hur kan det finnas liv om det inte finns död

Jag hade skrivit en pjäs. Annicka Halvarsson hade en idé om att den skulle spelas i Gamla Vattentornet. Jag tänkte att det skulle vara coolt om vi kunde samarbeta med fotograf Joachim Bago på något sätt.

Det blev så!

Här får ni se Joachim Bagos bilder som är baserade på mitt manus. Dessa utgör en utställning som sker i samband med att pjäsen VINCENT sätts upp. Vill man se bilderna i större format finns de att beskåda inom ett par dagar i gamla teliabutikens skyltfönster på torget (Katrineholm).

vincentvincentvincentvincentvincent

OBS! Biljetter till föreställningen finns att köpa på Spelbutiken, Kvarnen i Katrineholm, om ett par dagar. Inte riiiktigt än... Håll ut!

orka

Kommentarer
Postat av: Joakim

Såååå snygga bilder!!! :)

2009-04-27 @ 22:49:34
URL: http://laang.blogg.se/
Postat av: Thomas

Jag håller med Jocke. Jättesnygga bilder! Ska bli riktigt kul att se pjäsen!

2009-04-28 @ 07:51:52
Postat av: Therese

Så nice!:)

2009-04-29 @ 17:07:55
Postat av: Micke

Gillar bilderna, svart o vit gör det inte sämre.

Ha en skön lille lördag.

Må väl.

2009-04-29 @ 20:42:15
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Adam

Haha, folk förändras! Känner inte igen mig på korten! :D Roligt att se dem igen ialla fall. =)

2012-04-18 @ 11:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0