Hjärnan är tillbaka!!!

Länge förstod jag inte var jag skulle få min energi från. Hur mycket jag än försökte prioritera, strukturera och vara "duktig" så lyckades jag aldrig återhämta mig mellan varven. Mycket frustrerande...


Så insåg jag att det var dags att göra ett nytt spår i livet. Ta en annan väg. Men att göra det kräver energi. MASSOR!!!


Så min hjärna blev mer belastad än någonsin och det gick trögare än någonsin att tänka.


Vad skulle hända om jag aldrig kunde tänka ordentligt igen? Skulle jag aldrig kunna hålla en givande lektion? Skulle jag aldrig kunna skriva ett manus igen?!! Skulle jag bli den mest sopiga mamman i universum?

Men NUU!!! Nu har det vänt! Eller nej, inte vänt! Jag har gått vidare, igenom krisen till något nytt på andra sidan. Och nu har jag skrivit, jag har haft elever, och jag känner mig inte alldeles slut! Så som jag gjorde förut!

Tänk om jag gjorde rätt?

Foto: Therese Fasth


Kommentarer
Postat av: Thomas

Jag börjar tro att du gjorde rätt! Heja dig för att du är så modig.

2011-03-02 @ 07:40:55
Postat av: Felicia Estet Bild 3

Hej Jenny, jag har ju inte Facebook så har inte kunnat säga något där men nu hittade jag din blogg :D Först och främst vill jag bara tack dig för fin insatts på våran musikal, du var helt toppen :D Nu när vi sitter på våra lektioner så saknar man verkligen musikalen grymt mycket, nu inser man hur roligt vi faktiskt hade. Men som du vet så var det ju estetfest på fredagen, och det spelades in en liten film till ära av dig (heter det så? Haha aja xD)! Här har du länken:http://www.youtube.com/watch?v=7Rfo3d1_3n8 Puss&Kram!

2011-03-02 @ 15:59:18
URL: http://feliciaericssons.blogg.se/
Postat av: Linda Råsberg

FINASTE KLÄNNINGEN JAG DÖÖÖÖR. Kortet ser ut som en sån där FILMIS, Jenny!

2011-03-05 @ 12:36:35
URL: http://lindarasberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0