The power of drama

Idag har vi repat Vila i Fridh, Teater Orkas nästa produktion. Och jag var så där tokladdad innan jag skulle åka. Hela jag var fylld av kärlek till teater och repetitionsarbete. Jag försökte lugna ner mig och tänkte att "Nä, nu får jag skärpa mig. Om förväntningarna är för höga är det så lätt att bli besviken. Det är ju bara ett vanligt rep."

Men jag blev INTE besviken. Det är så roligt så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Jag brast ut i ett "Det här är livet" direkt efter repet. För så känns det. När man har en underbar ensemble där alla kämpar mot samma mål. Det är bara... bara... så underbart!



Ensemblen: Jeff Lindström, Therese Fasth, Rodi Ellilä, Annicka Halvarsson, Andreas Wetell, Krister Wistbacka. (Cecilia Brunosson saknas)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Wow, jag kan inte vänta! Vilken ensamble!! <3

2011-01-16 @ 22:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0