Stagefighting

Idag har jag träningsvärk i höger arm för jag slogs så mycket igår.

2 juni är det premiär på Teater Orkas pjäs Vila i Fridh. I den föreställningen förekommer en del våld. För att få det våldet att se äkta ut, utan risk för att skådespelarna gör sig illa på riktigt, har vi anlitat ett stagefightingproffs. Hans namn är Tarmo nånting... (Namn är INTE min starka sida.)

Så igår fick vi träna på knytnävsslag, örfilar, strypningar, magslag och lite annat smått och gott! Mycket underhållande!

Klicka på bilden så får du se Annicka och Cissie träna slagsmål!


(Till höger på bilden ser ni stagefightinginstruktören.)

Kommentarer
Postat av: Carrå

Den där killen har jag stagefightas med också, han kom till min skola för ett tag sen. Skön snubbe :)

2011-04-23 @ 18:20:33
URL: http://compassio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0