Påskmiddagar x 4

På tre dagar deltar vi vid fyra påskmiddagar. Dessutom övernattar vi på två olika ställen. Jag har aldrig varit med om en så intensiv påskhelg förut. Men det är roligt!!!

Än så länge har vi varit på två middagar.

Middag nummer ett var hos Malte och Pia igår (långfredagen), där vi sedan också övernattade. Vi åt lamm, drack vin, pratade och sjöng. Så himmelens mysigt!

Eva och Kristoffer var också med på middagen. Dom hade med sig värsta coola presenten. En evighetsblomma som de själva gjort.



I morse avnjöt vi en sagolikt god frukost hos Malte och Pia. Mums för både kropp och själ! Frukosten blev dessutom extra god eftersom vi gått en timmes promenad först.

Sen drog vi hem, Coco lagade en potatisgratäng, jag duschade, sen ilade vi vidare till min familj i Östra Vingåker och påskmiddag nummer två!

Efter maten tog Coco en välbehövlig siesta i trädgården.

Barnen fick påskägg.

Och när barnen inte åt mat eller godis så hoppade de studsmatta, kastade frisbee, åkte rutschbana eller målade.
Allt i solens sken!

Nu har Charlie, jag och Coco åkt hem och landar en smula. Om en timme ska vi vara på nästa ställe... Puh...


Kommentarer
Postat av: cissie

Ha ha! Jobba hårt! Sitter och solar i trädgården... behöver inte åka NÅGONSTANS!

2011-04-23 @ 19:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0