BIDRAGET ÄR INLÄMNAT

Alldeles nyss blev "DÄR SER MAN"s bidrag uppladdat ordentligt på youtube!


50 år av kärlek

Trodde det skulle ta fem timmar att ladda upp. Men det tog längre tid...

Jag orkade inte vänta de fem timmarna det skulle ta så jag avbröt försöket. Sparade om filmen i mindre format. La upp dom, blev inte nöjd. Då var det bara att börja om igen...

Sov ett par timmar på Kulturskolans soffa under tiden som filmen lades upp. Och nu äntligen! Halv sju på morgonen är det klart!!!

Dock försvann sluttexten lite, där vi tackar alla som varit med. Jag tackar er nu!

TACK
Laget (Rodi Ellilä, Lars Halvarsson, Joakim Lang och jag)
Lotta Asplund
Annicka Halvarsson
Krister Wistbacka
Maud Munther Wistbacka
Maja Asplund
Kristina Issa
Karin Bergfjord
Jeff Lindström
Personalen på Djulö Camping

VI ÄR BÄST!!!

Kommentarer
Postat av: jenna♥

Vad tycker du om min nya header och design? (a)

Kom ihåg att det är Jenna vi pratar om, och jag gillar att vara i extrem i färgerna :)

2010-09-05 @ 07:20:17
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0