Planen fungerade sådär

Jag och min man hade en plan.

Igår (onsdag) försökte jag lägga mig och sova, låt säga vid elvatiden. Kan ha varit lite senare. Men jag kunde inte somna. Trots att jag var trött. Hjärnan ville arbeta.

Till slut gav jag upp. Satte mig vid datorn och pysslade med ett manus tills klockan blev ungefär två på natten. Lite i senaste laget. Men så blev det.

För att proceduren inte skulle upprepas kom jag och min man på en plan! Om jag satte mig vid datorn ett par timmare tidigare den här gången, då borde jag ju komma i säng ett par timmar tidigare.

Klockan är nu ett par minuter i två. Jag har just avslutat aftonens manusskrivning.

Planen fungerade sådär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0