GODIS FÖR ÖGAT, AV URBAN ÅRHAMMAR

Jag är i Afrika en stund nu. Här lämnar jag ett fantastiskt foto som ni kan titta på så länge. Urban Århammar har knäppt denna bild som enligt mig är så snygg så jag får feber!!!



Klicka på bilden så kommer du till Hjälmarens tidning. En fin nät-tidning som eldsjälen Urban Århammar ligger bakom.

På bilden ser ni Rodi Ellilä och Maria Brusman som Jim, från Teater Orkas föreställning MORD.

Oj, oj, oj... Jag älskar denna bild.

(Om ni vill låna bilden måste ni fråga Urban först. Jag frågade inte, men jag är i Afrika, så vad ska han göra..?)

Kommentarer
Postat av: Annicka la skådiso e producenta de MORDERER

Ja, den är fantastiskt bra!!!!!! Hälsa Afrika och trummisen!!!!!

2010-10-27 @ 09:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0