Konsumtionsbehov...

Jag vill ha en ny soffa! Ja, eller egentligen inte "ny". Jag vill ha en begagnad soffa. Jag älskar att byta soffa! Men den får inte kosta mer än 500 kronor. Och nu är det dags för byte igen! Men dom hade ingen riktigt bra på Överskottsmarknaden...

Jag vill ha nya glasögon! Det är dags att byta lite stil tycker jag. Mina röda brillor är underbara, men jag skulle vilja ha ett par som får mig att känna mig... inte vet jag. Jag vill bara ha!!!

Jag vill fräscha till mina tatueringar! Jag vill fylla i de äldsta jag har så att de kommer ikapp mina nya. Det kostar en bra slant, men jag vill kunna visa upp min högerarm med stolthet!

Jag vill ha massa kläder! Så är det bara... BH-ar, byxor, leggings, toppar, klänningar, koftor, skooor... Jag behöver förmodligen inga kläder egentligen, jag bara vill ha!!!

"Jag vill ha"-sidan av mig tycker jag inte om... Men den finns där. Shining bright!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0