Ögonryckningar

Mitt vänstra ögonlock lever sitt eget liv.

Det började någon gång i november eller december förra året. Jag kände hur det började rycka i locket lite då och då. Störigt, men inte värre än så. Efter några veckor försvann ryckningarna.

Men i januari kom de tillbaka. Och de håller i sig. Det är inte såna där små ryckningar som inte syns. Nej då, om man tittar noga så kan man notera att ögonlocket drar iväg åt sidan.

Jag bad min make kolla upp vad ryckningarna kan bero på. Det mesta lutar åt att det är helt ofarligt. Förmodligen är det stressrelaterat och ryckningarna kommer upphöra om några månader.

Men just nu får jag finna mig att känna mig som ett ticks-monster!


Kommentarer
Postat av: Cissie

så där hade jag också för nåt år sen! Jätteläskigt! Men det var stressrelaterat...

2010-03-13 @ 12:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0