Tatuering i Afrika

I höst/vinter ska ju jag och sonen dra till Afrika på safari. Grejen är ju den att jag samlar tatueringar från olika länder. Vågar man tatuera sig när man är där nere?

"Dom kanske hackar in tatueringarna med griständer", "Tänk om dom använder kniv?". Jag får uppmuntrande ord från många...

Jag kollade upp en snubbe som har tatuerarstudio i Baobab där jag och Charlie ska spendera de sista semsterdagarna. Och han verkar vara en alldeles normal taturare, med nål och sånt. Jag såg inte till någon gristand på hemsidan i alla fall. Nästan lite trist kanske. Men jag tror jag föredrar nål framför griständer.

Jag har skickat mail till honom, så får vi se om det är genomförbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0