Ombytta roller


Igår var det fest med jobbet.
Temat var Ombytta roller. Man fick tolka det hur man ville.


Monica Lönn och jag njöt av välkomstdrinken.


Annicka, Lotta och Nicka är så grabbiga som möjligt.


Lars som Annicka. Dock hade någon sagt att han såg ut som en korsning av Annicka, mig och Bo Sundahl...
 

Birgitta Thörnberg körde med en läcker Lisbeth Salanderlook.


Lennart Ejeby och Thomas Sjöstrand. Thomas gillade INTE min plyschdress...


Lena Svensson, som någon konstnärligare variant av musikpedagog.


Susanne Carlsson-Ström. Som en korsning av finklädd och manskörsperson...


Mysig trio vid Ökna slott. (Ylva föreställer danslärare...)


Jag trivdes bra i Thomas kläder. Tur att vi har samma storlek. :D

Kommentarer
Postat av: Annicka la herro de skäggo

Jäklar så snygg du är!!!!!

2010-06-10 @ 21:51:53
Postat av: Pianissan

Skojigt tema! Tycker det vore spännande om Birgitta kom så där till första babysången i höst...

2010-06-13 @ 21:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0