ALLSÅNG PÅ DJULÖ

Visst är det tragisk att man måste locka med tv-kändisar för att folk ska komma ut på galej i Katrineholm? Men hur det än är med den saken så måste jag säga att jag tycker det är superhärligt med Gabriel Forss och hans allsångskvällar på Djulö.

Jag, Charlie, syster yster och hennes Malin var iväg och tittade när Lasse Berghagen uppträdde. Och vilket drag det var! Katrineholmarna visade sig från sin bästa sida. Dansade och sjöng tillsammans. Himlen var blå och den svenska flaggan vajade i vinden.

Till och med Charlie fastnade på kort. SÅ bra var det!!!



Fikat var snordyrt men gott. Platsen vi fick var suverän. Och kvällens bonus var att Rasmus Linkan Broström uppträdde och tokbriljerade.

Lite pinsamt att min bil stog så märkligt på parkeringen... Jag väntar nervöst på att en ilsken insändare ska dyka upp i Kuriren. Ni vet hur tokigt det kan bli när en parkering nästan är full. Så ställer man sig väldigt smart, nära en annan bil. Sen när man ska därifrån, så har liksom alla bilar som stog närmast ens egen redan åkt därifrån. Då står ens egen bil helt malplacerat. Och nu verkade det dessutom som jag ställt den precis mitt i utfarten så alla fick trixa sig runt den för att komma ut... Jag lovar att den stog bra när det var fler bilar parkerade!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0