Rynkteori

Mor och jag har en teori angående mina rynkor och den överflödiga hud som ockuperar min kropp. När jag var liten sa mina läkare att jag skulle bli superlång. Över 1,90 tror jag. Så lång haver jag icke blivit. Jag stoltserar med tappra 1,73.

Någonting hände på vägen. Kroppen stannade av. När det var näst intill två decimeter kvar.

Men tänk om huden inte gjorde det! Tänk om huden fortsatte att gladeligen sträva efter 1,90!

Så på min kropp finns hud som ska räcka till två decimeter kropp extra. Men då denna kropp inte finns, så har det blivit massa överskottshud.



Detta skulle förklara gädd-, tutt- och maghäng. Så bara måste det vara! För inte kan det vara så att alla människor ser olika ut, och att en del helt enkelt inte är skapta som de modeller vi ser i media överallt?

Det skulle ju vara högst ologiskt. Nej, så mycket troligare att min hud är skapt till en kropp på 1,90.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0