Inredning

Jag är ingen inredningsexpert. Jag tycker det är roligt att fixa och dona. Men jag tror mycket handlar om att det är så dyrt att handla färg, tapeter, gardiner, lampor, mattor och sånt. Om det det var billigare skulle jag kanske hålla på lite mer. Kanske...

Men häromdagen gjorde jag om lite i Charlies sovhörna. (Han har en sovhörna utanför sitt rum. Hans rum går inte att sova i för det blir tokhett därinne på somrarna.) Jag köpte ett snyggt påslåkana som jag sprättade upp och spikade fast. 129 kronor kostade kalaset och jag tycker mysfaktorn steg en hel del.


Före.


Efter.

Ja, det är lite snett och konstigt... Och verket tål inte att synas i sömmarna (för det finns inga). Men det är så det blir. Jag orkar inte riktigt mäta, fålla och göra allt det där tråkiga. Fort ska det gå! Tålamod är inte min bästa vän...

Kommentarer
Postat av: mamma

snyggt

2010-07-13 @ 11:57:51
Postat av: Annicka la experta la inredico

Fiiiint!!!!

2010-07-13 @ 18:27:14
Postat av: Charlie

COOL!

2010-07-13 @ 18:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0