Stand in för madam

Igår repade vi Madam under jorden. Vanligtvis spelar Kim Anderzon rollen som Madam, men igår hade hon andra åtaganden så då fick jag hoppa in. Superkul! Jag älskar att spela teater med eleverna!

Mitt i repet frågade någon mig hur det kändes att få vara Madam. Jag svarade på skoj att jag tänkte ta över rollen.

"Det skulle du aldrig klara" sa en av eleverna.

VA?!! Jag blev alldeles ställd och undrade vad sjutton han menade med det! Skulle jag väl visst det skulle jag! Skulle jag verkligen skulle jag! Komma där och komma och säga att jag inte skulle klara av det! Huff, puff...

Ska ge honom alla dåliga roller från och med nu.


Kommentarer
Postat av: Gustav

Ha! Jenny du klarar allt! Vem kan spela Madam bättre än du som skrivit manuset? Du vet ju precis hur du tänkt att hon ska vara!

2010-01-29 @ 12:29:43
URL: http://madamunderjorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0