Nu kööör vi!!!

Snart börjar de... De "riktiga" repen inför Madam under Jorden! Kulturskolans, Duds och Duveholmsgymnasiets gigantiska musikteaterföreställning! JIPPI!

Ikväll är det första repetitionen med Kim Anderzon och japp, jag är nervös... Oproffsigt av mig? Kanske det. Men jag är nervös ändå, så det så! Jag är rädd att hon ska tycka att jag är en dålig regissör. Tänk att man bryr sig så mycket hela tiden! Att man orkar!

Och vet ni, vet ni, vet ni?!! Nästa fredag, den 22 januari, då är det premiär för revyn Stjärnspäckat! Det är ju så roligt så man får självsprickor mellan tårna!

Men nuuu ska jag tömma kattlådan. Adjöss!


Kommentarer
Postat av: Elin

Kul! Det drar igång på allvar här och där alltså :)

2010-01-13 @ 17:54:30
URL: http://blogg.undrentide.se
Postat av: Joakim

Hahaha, bara nästan? Det som är så avkopplande! ;):) haha!

2010-01-17 @ 14:52:20
URL: http://laang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0