Diskslisk

För kanske ett halvår sen bytte jag och min man ansvarsområden i hushållet. Jag hade tidigare tagit hand om disken medan min man ansvarade för kattlåda och tvätt. Jag kom på att jag blev så ruskigt förbannad av att diska, så därför provade vi att byta.

Nu fungerar det utmärkt! Det var dock tur att min man förvarnade mig angående en grej. Han sa att jag inte fick störas av att diskberget eventuellt skulle bli ganska stort emellanåt. Disken skulle diskas så småningom.

Och precis så är det. Diskberget blir stundtals gigantiskt. Men rätt som det är så har det försvunnit.

Och näpp, jag störs inte av berget. Ibland fascineras jag lite. Som idag.

 

disk
disk
Notera det tomma diskstället...


Kommentarer
Postat av: Thomas

Visst är det spännande. Jag tror att det är ett nytt rekord nu! :D

2010-01-07 @ 14:32:20
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Lite rekord är det nog.... Om inte i mängd, så i tid. Det tror jag nog! :D

2010-01-07 @ 14:42:17
URL: http://wistbacka.blogg.se/
Postat av: idan

haha, det där ligger nog i släkten. Det ser ungefär likadant ut hemma hos mig. :)

2010-01-08 @ 12:11:59
URL: http://helajavlajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0