34:an

Nu fyller jag! 34 bast minsann.

Smart drag att befinna mig på Katrineholmsrevyns finalfest vid tolvslaget natten till idag. Då blev jag sjungen för och kramad på, mången gång. Jippi.

Roligaste upplevelsen från festen var nog när jag, Cissie, Elli och Jeff satt i hissen och pratade om flodhästar. Kan knappast finnas bättre sätt att fira födelsedag på?

Idag skall det jobbas. Puh.... Lite lätt bakis skall mormor nu fånga dagen. Ja, mormor är jag alltså. Blev kallad det igår... Vet inte riktigt hur jag ska förvalta den informationen. He, he...

Nu skall jag ta min vinmarinerade hjärna och hoppa in i duschen!

Hörs!

Kommentarer
Postat av: cissie

Jag minns lite vagt några tungkyssar mot glasrutan också...hi hi

2010-01-31 @ 18:42:00
URL: http://cissieb.blogg.se/
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

HA, HA, HA, HA!!! Just det ja!!! Fy sjutton vad kul det var! Jeff slog mig på näsan varje gång han tryckte på hissknapparna... Men det gick att tvätta bort vinfläckarna från klänningen i alla fall! OH!!! Nu kom jag på! Är det därför jag fått blåskatarr? För att vi satt på det kalla hissgolvet?! HA, HA, HA, HA!!! Jag dör! Jag har aldrig haft så kul i en hiss!!!

2010-01-31 @ 18:47:49
URL: http://wistbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0