PP i skyddsrummet?!

Igår befann sig Teater Orka i skyddsrummet under Gröna Kulle i Katrineholm. Inte för att vi behövde fly från något fruktansvärt. Näpp. Anledningen är att vi vill ha nästa Teater Orka-produktion där. Så himla coolt om vi kan spela Pernillas Pojkar under jorden. Miljön är perfekt. Håll tummarna för att det funkar!

annicka i underjordenskyddsrummetskyddsrumskyddsrum

Linnéa bad mig skriva att hon och Gustav är här och hälsar på mig. Vilket är lögn... För de hade ingen aning om att jag skulle sitta här och blogga just. Dom råkade bara ha vägarna förbi i andra ärenden. Men jag gör ju allt för Kulturskoleeleverna.

Kommentarer
Postat av: Gustav

Hahaha, Tack Jenny!!! Jag håller tummarna för att det bli skyddsrummet, vore ju skithäftigt!! :):)

2010-02-04 @ 18:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0