nakenfobi?

Passade på att simma idag när sonen var på bowlingkalas. Vägg i vägg-aktiviteter.

Jag tycker det är läskigt att bada. Man måste stå naken i duschen bland massa främlingar. Sen ska man gå i bara baddräkt ut i till den kalla bassängen. Hu...

Men jag simmade allt vad jag orkade! Försökte bli av med träningsvärken som jag skaffat mig på ett core-pass tidigare i veckan. Jisses.... Core är inget för veklingar!

I badhuset var det precis så läskigt som jag befarat. Men det läskigaste var inte att vara naken inför främlingar. Ickefrämlingarna var ju ännu värre! Det hade jag glömt.

Massa barn som jag haft i skolan. Gamla bekanta. "Hej, hej, oh vad avslappnad jag är här när vi hälsar på varandra nakna..."

Men jag överlevde. Dessvärre överlevde även träningsvärken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0