Tatueringsdilemma...

Jag har lite olika tatueringar på min arm. Jag tycker mycket om dom. Dock blir det liksom lite spretigt eftersom de är gjorda av olika tatuerare från olika ställen. Så jag tänkte att jag skulle väva ihop dom en smula, så det blir mer enhetligt.

Jag har bokat tid på Lucky7 den 3 januari, en tretimmarstid. Och det är ju toppen!

Nu är det bara det... Att jag kan inte låta bli att bli sugen på att lägga till en tatuering till istället. Och väva ihop alla dessa vid ett senare tillfälle.

Ska jag väva ihop dom, eller lägga till en? Det är frågan... Och OM jag lägger till en, vad ska det vara för motiv?!!

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Thomas

Väva ihop! (Ja, jag vet att jag är tråkig, men nu är det dags. Ny tatuering får bli vid nästa utlandsresa... ;)

2010-12-16 @ 12:23:02
Postat av: Therese

Men kan man liksom inte väva ihop dem med en ny tatuering?Sjögräs hihi

2010-12-16 @ 21:35:28
Postat av: Thomas

Therese, det var ju ett strålande förslag! :)

2010-12-17 @ 08:21:06
Postat av: Lajje

Jag tycker du ska väva ihop dem.

2010-12-17 @ 22:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0