Roadtrip

Igår drog vi jag, min man och några härliga vänner till Stockholm för att se på teater.

Både jag och min man hade tänk att det var rätt smart att åka och se teater den 22 december. Det skulle inte vara så mycket folk överallt, för alla skulle vara så upptagna med ledighet och jul.

HALLÅ!!! Hur korkade var vi där på en skala? Alltså, allvarligt?!! Vi måste ha fått totalt hjärnsläpp. Error in the brain my friends, error in the thinkingarea.

Halva Sverige var på väg till Stockholm för att köpa julklappar, NATUUURLIGTVIS!!!

Det tog 3,5 timmar att åka från Katrineholm till Stockholm. En resa som vanligtivs tar dryga två timmar.

Ett tag trodde jag vi skulle missa pjäsen. Men det gjorde vi inte. Vi kom prick i tid. Puh.

Sen var tyvärr inte pjäsen i min smak, alls... Men Thomas gillade den, och det kändes nästan viktigast eftersom det var han som körde. He, he...

Kommentarer
Postat av: Annicka

Mmm...tur vi åkte i tid som sagt...;)

2010-12-24 @ 18:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0