Mustasch

"Sen så kommer jag med mustaschen". Det finns en låt som går typ så. Tomas Andersson sjöng den i förra revyproduktionen. Mycket roligt, då Tomas har ett skägg med tillhörande mustasch som han har all anledning att vara stolt över.

Själv känner jag mig inte lika stolt över min ansiktsbehåring. Pincetten åker fram dagligen. Fingertopperna glider ständigt runt under näsan för att kontrollera mustaschläget.

AAAHHH!!!

Önskar att jag var cool, och bara struntade i det. Det skulle vara häftigt!

Men som den patetiska "följ-med-strömmen"-människa som jag tydligen är så nekar jag mina ansiktshår rätten att befinna sig på den plats där de enligt naturens lag hör hemma.

Jag är larvig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0