Jenny Berghagen



Jag brukar drömma massor med mardrömmar.
Natten var inget undantag. Fast, jo, det var den ändå!

För trots att världen höll på att gå under, marken skakade och stormarna rasade, så var jag ändå trygg och lycklig. Trots att jag fick hålla igen badrumsdörren, kämpa för att mördaren på andra sidan dörren skulle sluta försöka ta sig in på toaletten och döda mig, kände jag mig innerst inne lugn och glad.

Varför?

Jo, jag var tillsammans med Lasse Berghagen.

Ett lite otippat förhållande kanske. Men oh, så lyckliga vi var. Det bara pirrade i hela magen!

Vad betyder drömmen? Hi, hi, jag tror jag vet. Och det har inget med Lasse Berghagen att göra.

Jag tror drömmen betyder att jag är extra kär just nu, i min man. Ja, det är vad jag tror.

Kommentarer
Postat av: Thomas

Hi hi... så gulligt. Lite läskigt att jag tar formen av Lasse Berghagen, men gulligt i alla fall. Jag älskar dig!

2010-12-22 @ 09:37:39
Postat av: Linus

En släkting till Lars Berghagen?

2011-10-08 @ 19:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0