HJÄÄÄLP!!!

Janne från tidningen Succé ringde idag och sa att de hade en överraskning. Kunde jag komma förbi?

Jovisst, det kunde jag. Blev plötsligt lite ängslig för att jag av någon outgrundlig anledning skulle få en julgrupp*. Jag tränade för säkerhets skull på lite "åh, tack snälla"-miner innan jag kom fram till redaktionen.

Men överraskningen var verkligen en överraskning. Hela mitt plyte var tryckt på framsidan av nästa nummer! HJÄÄÄLP!!!



Väldigt roligt. Väldigt läskigt. Väldigt ego. Väldigt VÄLDIGT! Ha, ha, ha!!! Jag är som i chock liksom!

* En julgrupp är en julblomma med lite snyggt julpynt och sånt, oftast i något korgliknande. En julgrupp är inte en popgrupp som sjunger julsånger. MVH Marina och Jenny Wistbacka


Kommentarer
Postat av: Therese

Snyggaste framsidan de haft någon gång ;)

2010-12-16 @ 21:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0