Som på film

Nu får man känna sig som en riktig VIP minsann!



Joakim Lang har bjudit in vänner, familj och kontakter till förhandsvisningen av sin film Tusen gånger starkare. Och jajjamän, jag har också blivit bjuden. Jag och hela min familj.

Så sjukt skön idé av Jocke att fixa till en riktig fest på bion. Det är premiärfestkläder som gäller, mingel före filmen, snacks... Som på film!

(Jag hoppas verkligen ni kommer och tittar på Teater Orkas föreställning MORD i oktober, där Jocke är med.)

Kommentarer
Postat av: Thomas

Jocke är bäst, cha la la la la! :D

2010-08-26 @ 08:03:54
Postat av: Helle

Boken är sjukt bra. Ser fram emot att se den sedan när den kommer ut på bio eller hyrfilm!

2010-08-26 @ 17:54:36
Postat av: Joakim

Det ska bli såå kul! :D

2010-08-26 @ 19:12:20
URL: http://laang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0