Fakta om mig (egotime)

Tio fakta

1. Hemstad/ort: Katrineholm.
2. Hårfärg: Just nu är det supermegablont, med en grotesk utväxt som är råttfärgad och grå...
3. Längd: 1.73 kanske.
4. Frisyr: Som en tupp.
5. Ögonfärg: Blå.

6. Skostorlek: 39/40
7. Humör: Upp å ner å hit å dit... Jädrar vad det flänger och far!
9. Civilstatus: Gift.
10. Vänster eller högerhänt: Höger.

Tio saker om ditt liv

1. Har du nånsin varit kär? - Japp.
2. Tror du på kärlek? - Öh. På vilket sätt? Kärlek finns väl typ. Sen vet jag inte om... Man ska forma hela ens liv kring kärlek.
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Nä.
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Krossat? Hm... Nog har det värkt en del.
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - MOHAHA!!!
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Nä.
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om det för honom? - Älskat? Vilket starkt ord... Nä.
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Hm. Alltså... Ja och nej!
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Det kan jag väl inte veta om han är hemlig heller!!!
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Det beror ju på vad man menar att kärlek är. Pirr kan uppstå vid första ögonkastet!

Tio har du nånsin

1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - Nä.
2. Har du nånsin varit vaken i flera dygn ? -Nä. För jag misstänker att typ två dygn inte räknas?
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - Jo då. Ofta. Men lika ofta gör jag saker jag blir glad över att jag gör.
4. Har du hoppat bungy jump? - Nä.
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Ja.
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - Nä.
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Hm... Jorå.
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - Japp.
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? Japp.
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Japp.

Tio känslor

1. Saknar du någon just nu? - Nä.
2. Är du glad? - Ja.
3. Är du fundersam? - Nä.
4. Är du uttråkad? - Nä.
5. Är du tysk? - Nä.
7. Är du italienare? - Nä.
8. Är du fransk- Nä.
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Japp.
10. Gillar du någon just nu? - Jag gillar många.

Om dig

1. Hur mycket är klockan just nu: - 17:15
2. Namn? - Jenny Helena Amorina Wistbacka
4. Hur många barn vill du ha? - Försöker acceptera att jag ska vara nöjd som det är. ;)
5. Vill du gifta dig? - Gjort!

Fyra grejor

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Japp. Blåljus och allt.
2. Har du en hund? - Haft.
3. Sover du helst själv eller med någon? - Med.
4. Tror du på spöken? - Nä.

Skulle:

1. Skulle du vilja vara längre: Nä!!!
2. Skulle du vilja dricka dig full nu? Just nu? Kanske, om rätt sällskap och dryck plötsligt uppenbarade sig.
3. Skulle du vilja vara bättre på många saker? Jo,

Har:

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Japp.
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Japp.
3. Har du syskon? - Tre.
4. Har du någonsin haft sex med någon? - Japp.
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - Japp.
6. Har du varit full den här månaden? - Jo...
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - Nä.
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? - Nä.
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - Ha, ha, ha, min man är fyra år äldre...
10. Har du haft sex med någon som är fem år äldre? - Japp.
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - Gifte mig med honom.
12. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?- Japp.
14. Har du ljugit på någon fråga än då? - Näpp-

Vem:

1. Vem älskar du? - Flera stycken.
2. Vem hade du senast sex med? - Min man.
3. Vem vill du bli full med? - Såna jag vet att jag kan vara mig själv med.
4. Vem är den bästa artisten/gruppen? - Disturbed.
5. Vem pratade du senast i telefon med? - Annicka.
6. Vem är snällast i världen? - Tomas Andersson kanske.
7. Vem vill du prata med? - Just nu, inte nån.
8. Vem sov du senast med? - Thomas.
9. Vem såg dig full senast? - Grannarna. Ha, ha, ha!!!
10. Vem vet allt om dig? - Therese.
11. Vem hatar du mest? - Många.
12. Vem kramade du senast? - Charlie.
13. Vem kan berätta allt för dig? - Vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0