Mycket vill ha mer...

Jag har haft mycket flyt på sistone. Blivit utsedd till årets eldsjäl i Katrineholm. Fått en pjäs uttagen till ATRs festival i Göteborg i maj. Får sätta upp Pernillas Pojkar med massa braiga skådisar.

Tror ni jag nöjer mig nu? Drar mig tillbaka? Inte satsar något mer?

HA! Nä, nu vill jag att Therese och jag ska få ett program på svt, och dessutom vill jag ha med ett nummer i revy-sm. Kan väl inte vara så svårt?! Håll tummarna för att dessa planer ska gå i lås!

För visst vore det kul att ha mig och Therese som programledare i en tv-serie? Som Philip och Fredrik fast tjejer liksom. Erkänn, erkänn!!!

Och den 26 april får man veta vilka nummer som gått vidare och får tävla i revy-sm. Jag vet att Katrineholmsrevyn skickat in en eller två av de sketcher jag skrivit till årets revy. Åh, vad jag hoppas att någon av dessa blir valda! Pleeease! Jag och Therese var med och tävlade för några år sen med sketchen "Nät a´ Nät". Känns som det är dags igen nu! Om jag får önska (och det får man ju) så skulle jag vilja att "Harry Potter på 5 minuter" fick tävla. Skulle vara äckligt kul...

Storhetsvansinne? Ja, kanske. Men det skadar ingen, så varför inte ha lite egoönskningar?!

"Om man inte tar ut glädjen i förskott riskerar man att inte känna någon glädje alls" eller hur det nu är Emil Jensen uttrycker sig?

Kommentarer
Postat av: Joakim

Jag hoppas väääldigt mycket på harry potter på fem minuter! :D Den är sååå jäkla bra! Klockren!!

2010-04-10 @ 22:05:04
URL: http://laang.blogg.se/
Postat av: Thomas

Jag håller alla tummar som finns! :D

2010-04-13 @ 13:59:21
Postat av: Gustav

Harry på 5 minuter är ju så jäklans bra. Man fattar handlingen i hela filmen fast på 5 minuter! Den äger! :D

2010-04-15 @ 11:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0