Mord

Sitter och skriver på det som eventuellt blir Teater Orkas nästa projekt. En historia om en mördare.

Jag sitter och försöker slurpas in i mördarens värld. Se vad som driver honom till handlingen. Det är spännande och otäckt och... härligt.

Jag och världens bästa teaterproducent Annicka har funderat mycket på vad som kan vara mördarens motiv. Avundsjuka? Nej... Avundsjuka i sig själv är inte en tillräckligt ren trigger.

Nu forskar vi kring ett annat motiv.

Ha det gött, nu ska jag slurpas in i mördarens psyke!


Kommentarer
Postat av: LindaRåsberg

HAHA "slurpas in" hamnar på samma nivå som "slitta" för mig nu, Jenny...;)

2010-04-22 @ 10:27:03
URL: http://lindarasberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0