I´m hot in bed!

Kära Bullen, jag har ett problem.

Jag är en tjej på 34 vintrar och jag har ett stort bekymmer. Min man och jag sover brevid varandra på natten, i samma säng. Det är supermysigt tycker jag och jag tror att han också tycker det.

Men på sista tiden har jag varit så varm. Som en kamin! Och då kan vi inte sova så nära varandra, för det blir svettigt och jobbigt.

Jag har stängt av elementet i sovrummet för att det ska bli kallare, men det hjälper inte. Jag är alldeles kokhet i alla fall, fast jag inte har feber.

Jag saknar verkligen min mans närhet när vi ska sova. Jag känner mig alldeles övergiven när han flyttar sig ifrån mig.

Snälla Bullen, hjälp mig. Vad ska jag göra?

/Hot in bed...


Kommentarer
Postat av: Helle

Jag minns inte, hade ni källare? Har ni det så flytta ner dit under sommaren

2010-04-19 @ 19:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0