Prioiritering, stress och väggar att krascha in i...

Jag har gjort en miss. I mina försök att inte stressa ihjäl mig och ha alldeles för många järn i elden så har jag börjat prioritera. Trodde jag...

Men nu inser jag att det enda jag gjort är att jag sagt ifrån om sådant som skulle lett till dubbel- eller trippelbokningar. Jag trodde att jag sa ifrån om lite allt möjligt och hade skapat en massa underbara luckor i mitt livs schema. Men näpp...

Nu är det fullt ös, hela dagarna, hela kvällarna, vardag som helg. Så jag rider ut stormen ännu en gång, och sen får jag strukturera om igen. Håll tummarna för att jag håller ihop! Och om jag inte skulle göra det, så har ni full rätt att säga "Skyll dig själv."


Kommentarer
Postat av: Elin

Känner igen mig väl. Gjorde en "to do"-list i dag och blev lite mörkrädd - så mycket bläck gick åt.

2009-10-15 @ 16:12:52
URL: http://blogg.undrentide.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0