MAMA MORRIGAN ROCKAR

Idag repade Mama Morrigan inför spelningen på Ängeln 7 november. Det är naturligtvis fantastiskt skoj bara det. Men det är ännu roligare än så, för Sofia Arvidsson gör comeback efter några års bortighet.

För er som inte vet det så var Sofia med och startade Mama Morrigan. Och för er som inte vet vilka Mama Morrigan är så kan jag berätta att det är världens bästa nyproggband! Med världens skönaste människor! Anders Bergfjord på gitarr, Karin Bergfjord på piano/gitarr, Therese Fasth sjunger, jag sjunger och spelar bas, Sofia Arvidsson spelar gitarr och sjunger och ibland är min pappa med och spelar fiol och sjunger. Äh, alla sjunger ju om jag tänker efter! Och ibland spelar Karin dragspel, Anders bas och Therese tamburin. Vi gör lite som vi vill helt enkelt!

Mama

Foto: Malte Fritz (Med på bilden är också tre veckor gamla Ludvig. Anders och Karins son.)


Kommentarer
Postat av: Therese

Och jag spelar gura ibland ;)

2009-10-12 @ 22:05:33
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Så sant, så sant!!!

2009-10-12 @ 22:30:04
URL: http://wistbacka.blogg.se/
Postat av: pappsen

Härligt!

2009-10-13 @ 14:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0