Kattungarna

Vi har två kattungar hemma. Det är den mest underbara terapi jag kan tänka mig. Hur trött och deppig jag än är så får kattungarna mig att må bra. Och även om min hjärna envisas med att tänka på jobb, även när jag är hemma och borde slappna av, så kan en kattklo i tån få mig att hamna "här och nu" direkt . Underbart!

Och detsamma gäller för hela familjen. Vi kanske borde bli kattuppfödare, så vi alltid hade kattungar hemma. Ett ganska korkat val i och för sig, eftersom två av familjemedlemmarna är allergiska... Men ändå!

Jag älskar när kattungarna börjar busa, klättra, gosa, springa. Det finns inget vackrare i hela världen! Utom choklad då... Men det är ju en annan sak.

yin och yang

(Kattungarna Yin och Yang.)


Kommentarer
Postat av: anki

oj va de har vuxit !

2009-10-16 @ 09:36:02
URL: http://ankis.blogg.se/
Postat av: Thomas

Ja, dom är helt fantastiska. Det går inte att vara sur när dom är med.

2009-10-16 @ 09:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0