Jobba hemifrån och annat

Jag testar att arbeta hemifrån när min familj är hemma... Går så där...

Oh, måste berätta att min son klippt sig. Massor! Han har alltid varit långhårig, men nu har frisören fått kapa manen ordentligt. Otäckt! Han vågade knappt gå till skolan idag. Men tack och lov verkar skolkompisarna varit snälla mot honom... Puh...

Och så kan jag meddela att östnytt förmodligen kommer och hälsar på mig på torsdag. De gör någon grej om folk som skriver humor. Och jag är ju en sån. Jag som knappt släpper in vänner i mitt hem, och nu ska tv komma! Jag tänker ICKE städa.

Och så har Duveholmsgymnasiets musikal ZLO haft premiär idag. Gick ju hur bra som helst! Ett par av de medverkande på scenen är helt underbara! Tommie Campbell är en av dom. Känner ni till honom?

Nu är tanken att jag ska jobba lite hemifrån alltså. Jag har någon timma på mig. Sen ska jag iväg på nästa föreställning av ZLO.

Så, kom igen nu Jenny. JOBBA!!!

Kommentarer
Postat av: Annicka la producenta de tutta

När Östnytt kommer så kolla med dem om de vet vad en "wouk" är...:D!

2009-10-20 @ 19:03:06
Postat av: Annicka

Hoppsan! Hur blev mitt avsändarnamn på inlägget nyss?!

2009-10-20 @ 19:05:02
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

"tutta" MOHAHA!!!

2009-10-20 @ 21:36:09
URL: http://wistbacka.blogg.se/
Postat av: Tommie Young Campbell

HEJ HEJ! HÄR ÄR JAG JAG ÄR KÄNDIS HOS JENNY! :D WIHOOO ;) haha musikalen var underbar, synd bara att jag missat att du haft blogg sen tidigare! Mvh dina favorit hippie/regeringsman/skurk/fyllo/beatles/sångare/elev tommie ;)



P.S kom och hälsa på oss! alla saknar dig!

2010-01-20 @ 22:40:33
URL: http://tommieyoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0