Gissa kisset!

Idag har jag köpt en liten matta till vardagsrummet. Vi är egentligen allergiska* mot mattor i vår familj, men nu har jag investerat i en fin liten golvprydnad. För att mysa till det lite i det rum vi tillbringar mest tid tillsammans.

Vi har två kattungar hemma. Och jag begriper ju att dom kommer kissa på mattan. Kanske har dom gjort det redan... Jag vet inte.

Men mattan kostade bara 149 kronor, och jag iddes inte vänta tills kattungarna blivit totalt rumsrena. Jag ville ha en matta NU!!! Inte helt ovanlig att jag gör något på impuls...

Så, vad tror ni? När kommer Yin och Yang att ha kissat på mattan? Har dom redan gjort det? Sker det i natt? I morgon? Aldrig?

Den av er som gissar korrekt, eller nästan... vinner... vinner... öh... Ja, ni kan väl få en kram! Eller slippa en. Vilket ni nu anser vara värt mest!



*Tycker mest att mattor är ivägen.

Kommentarer
Postat av: Thomas

Jag gissar på ikväll kl 21:52.

2009-10-29 @ 16:23:34
Postat av: Thomas

Jag måste bara säga att kl 21:27 kissades det i soffan. Hade jag bara lyft ner henne på golvet så hade jag vunnit...

2009-11-01 @ 18:28:30
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Jag korar dig til vinnare Thomas. Kram eller ickekram?

2009-11-02 @ 08:02:34
URL: http://wistbacka.blogg.se/
Postat av: Thomas

KRAM!!! :D

2009-11-02 @ 13:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0